به من گفتی که دل دریا کن ای دوست
تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, | 17:45 | نویسنده : MILAD

 به من گفتی که دل دریا کن ای دوست

0964Ghalb Sahel به من گفتی که دل دريا کن ای دوست

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست،همه دریاها از آن ما کن ای دوست
دلم دریا شد و دادم به دستت، مکش دریا به خون، پروا کن ای دوست
مکش دریا به خون، پروا کن ای دوست

کنار چشمه ای  بودیم در خواب، تو با جامی ربودی مار از آب
چو نوشیدیم از آن جام گوارا، تو نیلوفر شدی، من اشک مهتاب
تو نیلوفر شدی، من اشک مهتاب

 

تن بیشه پر از مهتابه امشب، پلنگ کوه ها  در خوابه امشب
به عاشقی دلی سامون گرفته، دل من در تنم بی تابه امشب
دل من در تنم بی تابه امشب

 



نظرات شما عزیزان:

pardiss
ساعت20:21---17 مهر 1391
doste azizam khali webw ghashanG daR

farzane
ساعت19:50---12 مهر 1391
mamnun z enteqadetun...moshkelesh chie?chera nemiad be mataleb?
shre upetunam qashang bud....vaqeiate


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت